ניהול תקציב משפחתי - הסוף לחריגות בתקציב

התנהלות כלכלית אצל משפחות היא דבר חשוב מאוד. לצערנו, יוקר המחייה בישראל מביא משפחות רבות לחרוג מתזרים המזומנים הקיים ברשותם וברוב המקרים הן לא מצליחות לסגור את החודש. אז מה עושים כדי להתנהל כלכלית יותר טוב? בעזרת הכרטיס הנטען של יופיי קארד תוכלו לנהל תקציב משפחתי שיעשה סוף לחריגות שלכם.

למה כרטיס נטען ולא כרטיס אשראי?

עידן השפע הביא עמו את כרטיסי האשראי. כל משפחה מחזיקה מספר כרטיסים שניתן לרכוש איתם פריטים בתשלומים. בעת הרכישה, כשמפרקים את התשלום לסכומים קטנים, הוא לא נראה כל כך גדול וכך אנו מבצעים רכישות רבות במהלך החודש שהתשלום עליהן פשוט לא נגמר.

אפשר לומר שהתנהלות עם כרטיס אשראי רגיל מביאה משפחות להוצאות לא מבוקרות שמייצרות חריגות גדולות בתקציב ולא מאפשרות להתייצב כלכלית.

בכרטיס נטען הדבר עובד אחרת. אתם מחליטים מהו הסכום שאתם רוצים להוציא ואותו אתם טוענים בתוך הכרטיס. ההתנהלות היא כמו עם כסף מזומן. אם יש לכם כסף בכרטיס, אתם תוכלו להוציא אותו, אם אין לכם, לא תוכלו להוציא.

אתם אלו שמחליטים מהו הסכום החודשי שאתם מתכננים עבור ההוצאות שלכם וכך עם הזמן תוכלו לקצץ את המינוס ולמנוע חריגות מיותרות.

איך הכרטיס הנטען של יופיי קארד יסייע לכם?

הכרטיס הנטען של יופיי קארד הוא כרטיס עם המון יתרונות. מלבד היתרון הגדול שאתם יכולים להגביל את הסכום הנטען, יש עוד כמה דברים שהופכים אותו לכרטיס הטוב ביותר שיעזור לכם לעצור את החריגות. הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת עליו:

  • טעינה מרחוק – ניתן לטעון את הכרטיס דרך אתר החברה, באמצעות העברה בנקאית או באמצעות העברת כסף מכרטיס האשראי הרגיל שלכם.
  • יש לכם למי לפנות – מאחורי הכרטיס עומדת חברה פיננסית בעלת וותק רב בתחום. יש לה שירות לקוחות אדיב במיוחד שאתם יכולים לפנות אליו.
  • מגוון סוגים של רכישות – עם הכרטיס אתם יכולים לבצע רכישות פיזיות, רכישות אינטרנטיות, רכישות טלפוניות וגם לבצע משיכת מזומן דרך הכספומט.
  • פריסת הטעינה לתשלומים – ברכישה באשראי הפרטי.
  • מעקב על רכישות והגבלת כרטיס לילד / אפוטרופוס
  • כרטיס שנותן לכם גם הטבות – הכרטיס שלנו ביופיי קארד משויך למועדון אשמורת של הסתדרות המורים ואתם יכולים להנות משלל הטבות ולחסוך יותר בהוצאות.
  • אפשרות לשלם בארנק דיגיטלי – הכרטיס הנטען של יופייקארד נתמך בכל הארנקים האלקטרוניים כמו apple-pay ו google-pay כך העובד אפילו לא חייב להסתובב פיזי עם הכרטיס בארץ ובחו"ל.

איך מחליטים איזה סכום לטעון בתוך הכרטיס?

סכום הטעינה בכרטיס צריך לשקף את היכולות הכלליות שלכם. מומלץ לבחון אילו הוצאות היו לכם עד כה, על אילו ניתן לוותר ועל אילו לא.

לאחר שביצעתם מיפוי כזה, חשבו מהו הסכום החודשי שתצטרכו עבור ההוצאות ואותו תטעינו בכרטיס. על מנת לדעת שהסכום יספיק לכם, כדאי לבחור בסכום מעט יותר גדול מהסכום שהגעתם אליו.

אנו מבטיחים לכם שמחודש לחודש תהיו יותר יעילים ומנוסים בהגדרת הסכום המתאים לכם ובטח שההתנהלות הכלכלית שלכם תהיה טובה יותר.

הזמינו עכשיו ב-WhatsApp