טסים לחו"ל? אתם חייבים להזמין כרטיס נטען

בשעה טובה אתם אוטוטו יוצאים לחופשה השנתית שלכם בחו"ל. אתם מחכים לה כבר לא מעט זמן ומרגישים שאתם כבר לא יכולים לחכות. השגרה היא דבר חונק ובלי לנשום אויר מידי פעם, קשה מאוד להמשיך.

חופשה בחו"ל עבור רבים היא בריחה של ממש מהמציאות. היא הדרך היחידה לשנות אוירה, האופציה הבלתי מעורערת להטעין את עצמינו בשביל להמשיך הלאה. יש אנשים שאם היו יכולים היו נוסעים גם 10 פעמים בשנה, אבל מה לעשות, זה לא באמת אפשרי בעיקר בגלל שזה עולה כסף.

אז דרכון כבר יש לכם ביד והזמנתם את כרטיס הטיסה ואת המלונות, ועכשיו מה שנשאר לכם זה לחכות בסבלנות לרגע המיוחל. אבל רגע, מה עם כסף לטיול? הרי אתם צריכים להתנהל בו ביום יום... אתם תיקנו דברים, אתם מתכננים לבלות ואתם צריכים בשביל זה כסף מקומי. אז מהי הדרך הטובה ביותר להחזיק כסף בטיול? התשובה פשוטה – כרטיס נטען. למה? הנה כמה סיבות אבל לפני כן, למה כרטיס אשראי רגיל הוא בעייתי.

הבעיה עם כרטיס אשראי רגיל בחו"ל

אופציה אחת היא להביא איתכם כרטיס אשראי רגיל, כזה שאפשר להעביר בכל מקום. אבל כרטיס אשראי רגיל יכול להיות מסוכן בחו"ל מכמה סיבות. קודם כל, קשה לשלוט ככה בהוצאות. כשיש כרטיס לא מוגבל או עם מסגרת גבוהה, קשה מאוד לשלוט בו. לא כל יום נוסעים לחו"ל וכשזה קורה יש תחושה של "יאללה, בואו נהנה בלי לעשות חישובים". זה לא נכון ובסופו של דבר מגיע החשבון.

בנוסף, כרטיס אשראי רגיל אם הוא נגנב, יכול להיות בעייתי מאוד בחו"ל. אפשר מהר מאוד לעשות בו שימוש ולגנוב ממנו סכום כסף לא מבוטל, ועד שמצליחים לתפוס בטלפון את חברת האשראי בארץ, הנזק יכול להיות גדול. אתם לא רוצים את עוגמת הנפש הזו ועדיף לכם לא להתנהל עם כרטיס אשראי רגיל בחו"ל.

חשוב גם לזכור שלא פעם כשעושים שימוש בכרטיסי אשראי בכספומט, הם נבלעים בו. כשזה קורה בארץ מחכים יום או יומיים ומשחררים אותו. כשזה קורה בחו"ל, אתם לא רוצים "לשרוף" כמה ימים רק בשביל לשחרר אותו. כרטיס אשראי רגיל כיול אם כן להיות צרה צרורה בשבילכם.

קצת על כרטיס אשראי נטען

אז מהו כרטיס נטען ולמה כל כך כדאי דווקא אותו לקחת לחו"ל? כרטיס נטען כשמו כן הוא, כרטיס שיש בו רק את הסכום שטענו בו ולא יותר מזה. בכרטיס אשראי רגיל יש בדרך כלל מסגרת של כמה אלפי שקלים או עשרות אלפי שקלים, ובכרטיס נטען זה יכול להות 200 שקלים, 1000 שקלים או יותר מזה. לכרטיס נטען יש יתרונות רבים לשימוש בחו"ל, והנה כמה מהם.

יתרונות

  • שליטה בהוצאות – קודם כל ולפני הכול, כרטיס נטען מאפשר לשלוט בהוצאות. כפי שציינו כשנוסעים לחו"ל יש תחושה שאפשר להוציא כמה שרוצים ושוכחים שבסופו של דבר צריך לשלם על זה. בשביל שהטיול לא יהפוך לבור שיהיה קשה מאוד לצאת ממנו לאחריו ובשביל שהוא לא יהפוך לסיוט כלכלי, צריך איזה שהוא מעצור. מעצור כזה הוא כרטיס נטען, מעצור שמאפשר לבחון כמה יש וכמה עוד נשאר בכרטיס ובהתאם לו להתנהל. התנהלות נכונה עם כרטיס נטען תמנע לא מעט עוגמת נפש לאחר מכן, עוגמת נפש שעשויה להעיב על הטיול כולו. שימוש בכרטיס נטען מאפשר שליטה מלאה על ההוצאות בחו"ל.
  • לא מאבדים כסף – אז מה האופציות להיות עם כסף בחו"ל? כפי שציינו הראשונה היא להיות עם כרטיס אשראי רגיל, אבל כבר הבנו מה הבעיות איתו. הראשונה היא גניבה של סכום כסף גדול והשנייה היא הבעיה להתנהל איתו. האופציה השנייה היא להיות עם כסף מזומן, להמיר לכסף מקומי ולהסתובב איתו. הבעיה היא שכסף מזומן קל יחסית לאבד ואם תאבדו כסף מזומן בחו"ל תהיה לכם עוגמת נפש גדולה. איך תימנעו מזה? פשוט מאוד, קחו איתכם כרטיס נטען ותטענו אותו בסכום מסוים. אתם לא צריכים להטעין אותו בסכום כסף גדול כי אתם יכולים להטעין אותו שוב ושוב דרך האינטרנט. כך לדוגמא אם תחליטו להוציא 100$ ביום, תטעינו את הכרטיס ובסוף היום תטעינו שוב כשתהיו במלון. זה אומר שאם הוא יאבד לכם רק מה שנטען בו יהיה בסיכון, כמובן שרק במידה שמישהו ישתמש בו.
  • לא מפסידים יותר מידי בגניבה - גניבות בארץ לא חסר ובחו"ל יש עוד יותר. יש כייסים ויש גנבים שעושים את זה בשיטות שונות, ואם כרטיס האשראי שלכם ייפול להם לידיים, הם לא ישאירו ממנו יותר מידי בתוך דקות. אם זהו כרטיס אשראי רגיל אתם תהיו בבעיה, וזה יכול להרוס לכם את הטיול ברגע. כשמדובר על כרטיס נטען, רק מה שמוטען בכרטיס הוא מה שייגנב. כמו שאמרנו, אתם לא חייבים להטעין את הכרטיס בסכום כסף גדול כך שאי אפשר יהיה לגנוב לכם סכום כסף גדול.

לא משנה אם אתם מתכננים לטוס לזמן מועט או להרבה זמן לחו"ל, אתם תצטרכו איתכם כסף. כדי שהוא יהיה בטוח וכדי שתהיה לכם שליטה מלאה על ההוצאות, כדאי מאוד שיהיה איתכם כרטיס נטען. כרטיס נטען יספק לכם בטחון רב יותר, הוא יספק לכם שקט נפשי ויאפשר לכם ליהנות מכל רגע בטיול.

אתם לא תצטרכו להיות טרודים מה יקרה אם. אתם תדעו שהכרטיס טעון ואתם אלו ששולטים בהוצאות, תדעו בדיוק כמה אתם רוצים להוציא וכמה יש לכם, והטיול יהיה הרבה יותר כייפי בשבילכם.

הזמינו עכשיו ב-WhatsApp