איך כרטיס נטען עוזר לצמצם הוצאות?

אנחנו חיים בעולם של שפע, עולם בו כמעט כל מה שאנחנו רוצים נמצא בהישג ידינו. אם פעם בשביל לקנות משהו היה צורך לצאת מהבית, לחפש, להשוות ולמצוא, היום בכמה קליקים אפשר למצוא את מה שמחפשים וליהנות מאין סוף אפשרויות.

גם העולם הפיזי ולא רק הווירטואלי מלא פיתויים. היום לא צריך מזומן אלא מספיק להעביר כרטיס וזהו, מקבלים את מה שרוצים ולאו דווקא את מה שצריך. יש אל מעט אנשים שזו בדיוק הבעיה שלהם, קלות הקנייה והאפשרות לחלק כל דבר לתשלומים, מה שבסופו של דבר משתקף בחשבון בנק במינוס. אז מה עושים? איך חוסכים בהוצאות? עם כרטיס נטען כמובן, כזה שמאפשר לשלוט בהוצאות הכספיות.

מהו כרטיס נטען?

כרטיס ויזה רגיל לצורך העניין, הוא כזה שיש לו מסגרת שהוגדרה. נניח שהמסגרת שלכם היא 10,000 ₪, תוכלו להעביר את הכרטיס שוב ושוב כל עוד הוא בתוך המסגרת. קשה מאוד לעקוב אחר ההוצאות והפיתוי גדול, וכשאין משהו שעוצר זו בעיה. כרטיס ויזה נטען הוא כרטיס שמחליטים מראש כמה כסף יהיה בו, ומה שהוטען הוא מה שאפשר לעשות בו שימוש, ולא שקל יותר. אם נניח טענתם אותו ב-1000 ₪, לא תוכלו להוציא יותר, פשוט כי הכרטיס לא יעבור ותקבלו סירוב.

להיות בשליטה מלאה

עד עכשיו הכרטיס שלט בכם ועכשיו אתם עומדים לשלוט בו. עכשיו אתם עומדים להיות אדונים לכסף שלכם ולא להיות משועבדים אליו. עכשיו אתם עומדים לדעת כמה תוציאו עוד לפני שביצעתם את הפעולה ואתם עומדים להיות עם היכולת לקבל החלטות מושכלות, ולא לעמוד בפני עובדות על פעולות שעשיתם בדיעבד. כרטיס נטען הוא אחד הכלים המשמעותיים ביותר להתנהלות כלכלית נכונה. אם תעשו בו שימוש באופן קבוע, אם תחליטו כמה אתם רוצים להוציא ותתנהלו בהתאם, יהיה לכם הרבה יותר טוב.

אי אפשר לגנוב מכם ולגרום לכם נזק כבד

כרטיס רגיל הוא עם מסגרת כפי שציינו, מסגרת שיכולה להיות גם של עשרות אלפי שקלים. כרטיס כזה אם הוא נגנב, יכול להסב נזק כבד לבעליו. הוא יכול לגרום לו להפסד של אלפי שקלים משימוש אסור ועד שמתקבל הפיצוי מחברת האשראי, יכולים לעבור עוד חודשים רבים. כרטיס נטען הוא עם הסכום שנטען ואי אפשר לגנוב לכם שקל יותר.

לא לקנות בתשלומים!

אחת הרעות החולות של העידן המודרני הוא התשלומים. התחושה הזו כאילו לא באמת משלמים, הידיעה שבכל חודש יורד סכום מזערי ולא משמעותי, היא זו שגורמת לרבים להסתבך כלכלית. עם כרטיס ויזה נטען פשוט אין את האפשרות הזו. אי אפשר לקנות כלום בתשלומים וקונים אך ורק עם מה שיש.

אין ספק שכרטיס נטען עוזר לצמצם הוצאות בצורה ניכרת וטוב יהיה אם כל משפחה תעשה בו שימוש חכם.

הזמינו עכשיו ב-WhatsApp