שליטה בהוצאות באמצעות כרטיס נטען

משקי בית רבים במדינת ישראל נמצאים במינוס. החיים יקרים והם דורשים מאיתנו להוציא כל הזמן, המחירים גבוהים ונדמה שאנחנו נמצאים כל הזמן במרדף בשביל להשאיר את הראש מעל למים. מי זה אנחנו? המעמד הנמוך ומעמד הביניים כמובן, אלו שמשלמים מיסים ומרוויחים משכורת סבירה ולפעמים גם לא רעה בכלל אבל עדיין נאבקים לשרוד ולדאוג לכך שההכנסות יהיו גבוהות יותר מההוצאות.

אבל המינוס בו נמצאים לא מעט משקי בית בישראל הוא גם תוצאה של התנהלות כלכלית לא נכונה. היום לא מעט אנשים חיים מעל ליכולת הכלכלית שלהם, מה שאומר שהם מוציאים הרבה יותר ממה שהם מכניסים. התוצאה היא מינוס גדול שמושך להלוואות, מינוס גדול יותר וכדור השלג הזה לא נעצר... איך הוא כן יכול להיעצר? עם התנהלות כלכלית נבונה ונכונה שכוללת בין השאר שימוש בכרטיס נטען.

מהו כרטיס נטען?

כרטיס נטען כשמו כן הוא, כרטיס שמגיע "ריק" או במילים אחרות, ללא מסגרת, והשימוש בו הוא בהתאם לסכום שטוענים אותו. ברגע שהוא מתרוקן אי אפשר לעשות בו שימוש, והשימוש הבא יהיה רק לאחר הטעינה הבאה. מה זה אומר בפועל? זה אומר שליטה מלאה בהוצאות. לא עוד הכרטיס שולט בנו אלא אנחנו שולטים בו. אנחנו אלו שקובעים כמה נוציא ויש הרבה פחות פיתוי להוציא כי פשוט אי אפשר להוציא.

לא משלמים בתשלומים!

מכירים את זה שאתם רוצים מאוד לקנות משהו שאתם לאו דווקא באמת צריכים ואתם רואים לידו את הפרסום שמבשר על האפשרות לחלק אותו לתשלומים? אתם אומרים לעצמכם, 1000 ₪ בחלוקה ל-10 תשלומים של 100 ₪, מה כבר יכול להיות? זה סכום קטן שלא באמת יפריע לנו להתנהלות החודשית... אבל הסכום הקטן הזה מתווסף לעוד הוצאות שיש, לעוד קנייה בתשלומים ולעוד בזבוז ורכישה של מוצרים שלא באמת צריכים.

עם כרטיס נטען זה לא יקרה מהסיבה הפשוטה – כי אי אפשר לרכוש בתשלומים. אי אפשר לחלק ואפשר להשתמש רק במה שיש. נסו את זה ותגלו כמה מוצרים אתם פתאום לא באמת צריכים...

קונים עם מה שיש

איך התנהלות כלכלית הסבא והסבתא שלנו? פשוט מאוד. מה שהיה היה וגם ממנו הם שמו קצת בצד, ומה שאין פשוט לא היה קיים. בשימוש בכרטיס רגיל קורה בדיוק ההפך, אנחנו משתמשים במה שאין לנו, קונים ומשלמים מאוחר יותר, קונים ומחלקים לתשלומים על סמך הכנסות שבתקווה שיהיו באמת בעתיד, מה שמוביל לא פעם לבעיות כלכליות רציניות. כרטיס נטען הוא בדיוק להיפך, זה שיסייע לשלוט בהוצאות.

בדיוק כמו סבא וסבתא – קונים עם מה שיש. מחליטים בתחילת החודש, בתחילת השבוע או בכל זמן אחר כמה רוצים להוציא בתקופה הקרובה וזהו, אי אפשר להוציא יותר. אין ספק שזה עושה טוב לחשבון הבנק. להזמנת כרטיס נטען לחצו כאן >>

הזמינו עכשיו ב-WhatsApp