כרטיס נטען למוגבלי חשבון בנק

בישראל יש לא מעט אנשים שחשבון הבנק שלהם מוגבל. זה קורה בדרך כלל בגלל התנהלות לא נכונה, בגלל אי עמידה בתשלומים שונים, בגלל צ'קים חוזרים, פשיטת רגל או מכל סיבה אחרת בה הבנק חושד שלא יהיה כיסוי להוצאות בחשבון.

יש גם אנשים שלא יכולים לפתוח חשבון בבנק או לא רוצים מכל סיבה שהיא, ומה שמשותף לכל האנשים הללו הוא שהם לא יכולים להוציא כרטיס אשראי או שיש להם כרטיס אבל הוא מוגבל באפשרות השימוש בו. אז מה אפשר לעשות במקרים כאלו? איך אפשר לקבל כרטיס אשראי לשימוש ספציפי או לשימוש יום יומי שוטף?

הפתרון – כרטיס נטען!

מהו כרטיס נטען ולמה זה הפתרון הטוב ביותר למוגבלי חשבון? כרטיס נטען כשמו כן הוא, כרטיס שלא מחובר לחשבון הבנק אלא ניתן להטעין בו סכומי כסף ולעשות בהם שימוש כשרוצים. כך לדוגמא מי שרוצה להגביל את עצמו ל-5,000 ₪ הוצאות בחודש בכרטיס, יוכל להטעין את הכרטיס ולאחר מכן להשתמש בסכום שנטען.

ולמה הבנק לא יעשה בעיות עם הוצאות הכרטיס? פשוט מאוד, כי אין לו שום קשר לכרטיס ואין קשר למסגרת שהבנק נותן. כרטיס נטען הוא עצמאי לגמרי. הוא לא נוגע למסגרת כזו או אחרת והמסגרת שלו היא מה שנטען בו. אפשר כמובן להטעין אותו שוב ושוב.

פתרון מעולה לחופשות בחו"ל

אם אתם רוצים לנסוע לחול ואתם רוצים שיהיה לכם כרטיס אשראי איתכם אבל אתם מוגבלי חשבון ולא יכולים להוציא אחד כזה, כרטיס נטען הוא בדיוק מה שאתם צריכים. הוא קודם כל יאפשר לכם לקנות באשראי, מה שלא תוכלו לעשות בדרך אחרת בגלל ההגבלה שלכם ובנוסף, הוא יאפשר לכם לשלוט על ההוצאות שלכם. במהלך טיול לחו"ל לא פעם מתפזרים בכל מה שנוגע להוצאות עם כרטיס רגיל, לא מרגישים שמגהצים שוב ואת החשבון מקבלים בסוף החודש. עם כרטיס נטען זה לא קורה. בכמה שמטעינים את הכרטיס אפשר להשתמש ולא בשקל יותר.

הכלי האפקטיבי ביותר לחזרה לדרך הנכונה

הגבלת חשבון היא לא סוף פסוק. לא פעם אנשים משתקמים מנפילה כלכלית כזו או אחרת, ולא משנה מה הרקע שלה. הדרך הנכונה היא לשלוט בהוצאות עד כמה שניתן, לשלוט בחשבון הבנק ולנהל אותו ולא לתת לו לנהל אותנו. כרטיס נטען הוא מכשיר מעולה לחזרה לדרך הנכונה. הוא מאפשר לדעת כל הזמן מה המצב וכמה אפשר עוד להוציא. הוא ההמלצה של לא מעט יועצים כלכליים, לא מעט אנשים שמבינים בתחום ויודעים לסייע לאנשים במצבים הללו.

אם אתם מוגבלי חשבון וגם אם לא, אתם חייבים כרטיס נטען וכדאי שיהיה לכם אחד כזה כמה שיותר מוקדם כדי שתוכלו לעשות בו שימוש.

הזמינו עכשיו ב-WhatsApp