כרטיס נטען פריפייד למגוון רחב של שימושים

מי מאיתנו לא מכיר את הסיטואציה הבאה: מועד החיוב של הכרטיס בו אנו משלמים מגיע, ואיתו החשבון המפורט. שוב אנחנו עומדים מתוסכלים מול המספרים ולא מבינים איך הגענו אליהם, לא מבינים איך למרות כל הניסיונות שלנו לחסוך, עדיין התשלום גבוה יותר ממה שתכננו ולא, זו לא בעיה ולא תקלה ואף אחד לא חייב אותנו על מה שלא רכשנו.

כרטיסי חיוב הפכו כבר מזמן לנטל כשהם במתכונת הרגילה. קשה מאוד לשלוט על ההוצאות, קשה מאוד להתאפק כשכל מה שצריך זה להעביר את הכרטיס ובטח כשלא באמת יודעים או לא רוצים לדעת האם אפשר או אי אפשר להוציא כסף. בסופו של דבר ה-10, ה-15 לחודש או כל תאריך אחר בו משלמים את החשבון מגיע ויש לא מעט אנשים שכרטיס חיוב זה בדיוק מה שמכניס אותם פעם אחר פעם למינוס ואפילו לחובות.

אז מה עושים? מה הפתרון של כרטיס מסוג זה? האם לנצח נגזר עלינו להיות במינוס? התשובה היא ממש לא. בדיוק בשביל זה יש כרטיס נטען או בשמו השני – כרטיס פריפייד, כרטיס נטען שמאפשר לנו להיות בשליטה מלאה על ההוצאות שלנו.

אפשר לשלוט בהוצאות

היתרון הראשון של כרטיס פריפייד הוא האפשרות לשלוט בהוצאות. איך עושים את זה? פשוט מאוד. כל מה שצריך זה להתכונן מראש להוצאות של החודש, להטעין את הכרטיס ולעקוב כל הזמן איפה אנחנו נמצאים. החלטה על תקציב מראש תמנע הפתעות בסוף החודש ותאפשר להישאר במסגרת ולא לחרוג ממנה, להיות מתוכננים כלכלית בצורה טובה ולישון טוב יותר בלילה.

שימוש בחו"ל

עוד סיטואציה שרבים מאיתנו מכירים היא כשנוסעים לטיול בחו"ל, מתכננים סכום מסוים שיוקצב לטיול אבל אם יש איתנו כרטיס שאינו נטען, בין לאומי, זה נגמר אחרת לגמרי... הרי לא כל יום נוסעים לחו"ל והפיתוי להוציא עוד ועוד גדול. גם לא מרגישים את ההוצאה אלא רק אחרי שמקבלים את החיוב מה שיכול להיות בעייתי עבור רבים. מה הפתרון במקרה כזה? הפתרון הוא כמובן כרטיס נטען. כל מה שצריך לעשות הוא להחליט על סכום לטעינה, סכום בו ייעשה שימוש והוא זה שתוציאו בטיול.

בכל מה שנוגע לחו"ל, זה גם הרבה יותר בטוח. תארו לעצמכם שאתם מסתובבים עם כסף מזומן והכסף המזומן נגנב, אתם עלולים להיות בבעיה גדולה וזה יכול להרוס לכם את כל הטיול. אם יהיה לכם כרטיס רגיל והוא ייגנב זו בעיה עוד יותר גדולה. הנזק שיכול להיות במקרה כזה הוא אדיר מכיוון שאפשר יהיה "לחגוג" לכם על הכרטיס בלי שתוכלו לעשות משהו, עד שתגלו. עם כרטיס נטען לא תהיה לכם בעיה. במקרה הכי גרוע אפשר יהיה לגנוב לכם רק עד תקרת הסכום שבכרטיס. אי אפשר יהיה יותר מזה ולא תצטרכו להתעסק כל הטיול בטלפונים בשביל לפתור מהר את הבעיה לפני ש"ישתו" לכם המון המון כסף...

אפשר לפרוס לתשלומים במטבע זר

מי שכבר טייל בחו"ל מכיר את הבעיה הבאה: לא כל אחד יכול לשלם על טיול כזה בתשלום אחד, וטיול לא עושים כל חודש ולכן מחלקים אותו לתשלומים. את המלון ואת כרטיס הטיסה אפשר לחלק בלי בעיה וככה גם את הרכב אם שוכרים אחד כזה בחו"ל, ומה לגבי ההוצאות השוטפות? מה איתן? אותן אי אפשר לחלק לתשלומים מה שאומר שההוצאה תהיה גבוהה וכל הטיול תצטרכו לחשוב לא מעט על חיסכון...

בשביל זה יש את הכרטיס הנטען. כן, את הכרטיס הזה אפשר לטעון בדולרים או ביורו, אבל לא לשלם על זה מיד אלא לחלק את הטעינה לתשלומים. מה זה אומר? זה אומר שאם אתם צריכים לצורך העניין 1000 דולר, לא תצטרכו לשלם אותם ברגע הטעינה אלא כמו כל עסקה בתשלומים. כמובן שיש עמלה על עסקאות מעין אלו אבל האופציה הזו עשויה להקל עליכם בצורה משמעותית.

לטעון מכל מקום

רבים טועים לחשוב שכרטיס פריפייד הוא כרטיס שאפשר לטעון אותו פעם אחת וברגע שהוא מתרוקן, אין באמת מה לעשות איתו. יש גם כאלו שחושבים שאפשר לטעון אותו רק פיזית, מה שאומר שבחו"ל לצורך העניין אי אפשר יהיה לטעון אותו בגלל שאין קרבה למקום בו אפשר לבצע טעינה. שתי ההנחות הללו מוטעות בגדול וחשוב לדעת שאפשר לטעון את הכרטיס גם מרחוק. כן, אפשר לטעון אותו דרך האינטרנט מה שהופך אותו לכרטיס שאפשר לעשות בו שימוש שוב ושוב ובכל מקום.

צריכים קופה קטנה? זה פתרון אידיאלי בשבילכם.

נניח שאתם מנהלים מוסד כלשהוא או שאתם בוועד עובדים כלשהוא, סביר להניח שאתם צריכים להוציא כספים אבל אתם חוששים לאבד שליטה על החשבון. אתם רוצים להיות עם מסגרת כך שלא תוכלו להוציא מעבר למה שאתם צריכים, וכרטיס נטען הוא פתרון מדהים למטרה כזו.

תוכלו באמצעות הכסף שהופקד בידכם לקופה הקטנה להטעין את הכרטיס, וכך הכסף יהיה בטוח יותר מאשר הוא מזומן והוא גם יוכל להיות תחת ביקורת. תוכלו להציג כל הוצאה עם הכרטיס ותוכלו להתנהל בשקיפות מלאה. אין ספק שזו דרך מצוינת לנהל קופות מעין אלו.

לקנות בכל מקום!

מה הכי חשוב לדעת על כרטיס נטען? שהוא כרטיס ויזה לכל דבר. כן, אפשר לקנות איתו בכל מקום שרוצים ואין הבדל בינו לבין כל כרטיס שהוא. ההבדל היחיד והוא לטובת הכרטיס הוא שיש לכם מעכשיו שליטה על הכסף שיוצא מכם, ואתם לא צריכים לגלות בסוף כל חודש הפתעות שלא חלמתם עליהן.

גם באינטרנט תוכלו לקנות ללא כל בעיה. היום כולם קונים ברשת ובשביל לקנות הם צריכים להקליד את מספר הכרטיס שלהם, והכי בטוח זה כרטיס נטען כך שלא ייגנבו מכם. יש לכם את כל הסיבות למה לבחור דווקא בכרטיס פריפייד. יותר ויותר אנשים מבינים את זה ובוחרים באופציה הזו, עושים לעצמם את החיים לקלים יותר ומחזירים את השליטה לידיים שלהם וחיים ככה הרבה יותר טוב.

הזמינו עכשיו ב-WhatsApp