היתרונות של כרטיס נטען יופיי קארד

אם אתם מעל גיל 18 אין סיכוי שאין לכם כרטיס אשראי. היום לכל אדם בוגר יש, בגלל נוחות השימוש בו, בגלל קלות הנשיאה שלו ובגלל שהוא חוסך לא מעט כאב ראש עם הוצאת מזומן. כרטיס אשראי יכול בהחלט להיות אמצעי תשלום מעולה למי שיודע לעשות בו שימוש חכם, אבל הוא גם יכול להיות משאבת כסף לא קטנה למי שלא.

כרטיס אשראי יכול להיות גם מסוכן מעט להחזקה ויש אנשים שלא יכולים להוציא כרטיס אשראי בגלל הגבלות כאלו ואחרות, ובדיוק בגלל זה יש אופציה נוספת שיכולה להתאים לכולם – כרטיס נטען של יופיי, כרטיס עם יתרונות רבים..

קצת על כרטיס נטען?

אז רגע לפני שנסביר על היתרונות יש בכרטיס נטען של יופיי, כדאי להבין בכלל מהו כרטיס נטען. כרטיס נטען הוא כרטיס אשראי לכל דבר רק שהוא לא תלוי במסגרת שיש מאחוריו אלא בכמה שטוענים אותו. זה אומר שאם החלטתם להטעין אותו ב-1000 ₪ לא תוכלו להוציא בו 1200. זה אומר שליטה טובה יותר בהוצאות.

יתרונות הכרטיס של יופיי:

  • טעינה בתשלומים – נניח שאתם עומדים לנסוע לטיול בחו"ל ואתם רוצים שיהיה לכם כסף להנות בטיול, אבל אתם לא יכולים להוציא הוצאה גדולה ובדיוק כמו המלון והטיסה, אתם רוצים לחלק את התשלומים. איך הכי נכון לעשות את זה? עם כרטיס נטען של יופיי קארד תוכלו לטעון את הכרטיס בתשלומים בהתאם למה שנוח לכם, ולאחר מכן עם מה שיש לכם בכרטיס לעשות שימוש בחו"ל.
  • הטענה ללא עמלת המרה – אם אתם נוסעים לחו"ל יש לכרטיס הנטען של יופיי עוד יתרון ענק עבורכם. אתם לא תשלמו על ההמרה של הדולר או האירו אם תטענו בו. בדרך כלל צריך להוציא כסף מזומן בשקלים ולהמיר אותו ליורו או לדולר, מה שגורר כמובן עמלה בהתאם. זה לא יהיה ככה עם הכרטיס של יופיי שיאפשר לכם לטעון יורואים או דולרים ללא עמלת המרה.
  • לשימוש בכל מקום – הכרטיס הנטען של יופיי הוא כרטיס בו אפשר לעשות שימוש בכל בית עסק בארץ ובעולם. לא משנה אם זה און ליין או אופליין, אתם יכולים להשתמש בכרטיס של יופיי ללא כל בעיה בדיוק כמו כרטיס אשראי רגיל. בשימוש באטון ליין, הכרטיס הנטען בטוח עוד יותר בגלל שאתם חשופים להונאות בכמות הטעינה שיש בכרטיס ולא בשקל יותר.

הכרטיס הנטען של יופיי קארד הולך והופך למבוקש יותר ויותר ולא סתם. הוא נוח לשימוש והוא יעיל, הוא מתקבל בכל מקום והוא מאפשר שליטה בהוצאות בין אם זה בארץ או בחו"ל. ההטענה שלו פשוטה ואם עוד לא רכשתם כרטיס כזה אתם מוזמנים לעשות את זה בהקדם.

הזמינו עכשיו ב-WhatsApp