באילו דרכים ניתן לשלם ולהטעין כרטיס נטען?

יותר ויותר אנשים עוברים לכרטיס נטען. זה יכול להיות בגלל שהם לא יכולים להוציא כרטיס אשראי רגיל בגלל הגבלה כלשהי, זה יכול להיות בגלל שהם וצים שליטה טובה יותר בהוצאות שלהם, וזה יכול להיות מכל סיבה אחרת. מה שבטוח הוא שכרטיס נטען הוא פתרון מעולה בין אם בשביל לשאת אותו באופן קבוע ובין אם בשביל לשאת אותו באופן זמני לדוגמא טיול בחו"ל, וניתן להשתמש בו בדרכים שונות ולהטעין אותו בדרכים שונות.

אז הנה כמה דרכים לעשות בו שימוש כמו גם האפשרויות השונות להטעין אותו.

הטענת הכרטיס

  • הטענה בתשלום אחד – בדיוק כמו שמשלמים על כל מוצר שקונים. מחליטים על סכום כסף כלשהוא שרוצים בו להטעין את הכרטיס הנטען, משלמים את אותו הסכום והוא עובר לכרטיס עצמו. עכשיו ניתן לעשות בו שימוש עד לגובה הטעינה ולא בשקל נוסף, אלא אם כן טוענים שוב.
  • הטענה בתשלומים – נניח שאתם רוצים לטעון בסכום כסף מסוים אבל מתקשים לשלם את זה בתשלום אחד. אתם רוצים נניח לתת את הכרטיס טעון לילד לטיול בחו"ל או שאתם רוצים אותו לכל מטרה אחרת. את כרטיס הנטען תוכלו לטעון בתשלומים, תוכלו לשלם על הסכום בכמה פעימות ככה שיהיה לכם הרבה יותר נוח.
  • הטענה בהעברה בנקאית – חברת יופיי קארד מאפשרת ללקוחות שלה להטעין את הכרטיס שלהם בהעברה בנקאית לחברה. כל מה שצריך הוא להעביר את הסכום הדרוש והכרטיס טעון.
  • הפקדת מזומן – עוד אופציה להטעין את כרטיס הנטען של חברת יופיי קארד הוא באמצעות כסף מזומן. כל מה שאתם צריכים זה להגיע למשרדי החברה, להפקיד את הסכום המבוקש מבחינתכם במזומן ונציג החברה יטען את הכרטיס שלכם.
  • באחת מנקודות הטעינה – לחברת יופיי קארד יש מספר נקודות טעינה בפריסה ארצית. בנקודות הללו אפשר להטעין במזומן ואפשר גם בכרטיס אשראי בתשלום אחד או בכמה תשלומים, ככה שהכרטיס יהיה טעון בתוך זמן קצר.
  • טעינת מטבעות שונים – בכרטיס הנטען של יופיי קארד אפשר להטעין במטבעות שונים – בשקל, ביורו ובדולר כך שאם אתם בחו"ל לא תצטרכו למשוך מזומן ולשלם עמלת העברה.

שימוש בכרטיס

  • ברכישה פיזית – אפשרות התשלום הראשונה בכרטיס נטען של יופיי קארד היא ברכישה פיזית. בכל חנות או עסק בארץ או בעולם תוכלו לעשות בו שימוש ובלי לחרוג מהתקציב שלכם.
  • ברכישה אינטרנטית – בכרטיס הנטען של יופיי קארד אפשר לבצע גם רכישה אינטרנטית. הוא בדיוק כמו כרטיס אשראי רגיל לעניין הזה.
  • משיכת כספים – ניתן למשוך בכספומטים עד לסכום שטעון בכרטיס.

אין ספק שכרטיס נטען של יופיי קארד הוא פתרון מעולה לכל אחד שרוצה שליטה בהוצאות ובכלל, הוא נוח לטעינה ונוח לשימוש. יותר ויותר אנשים מבינים את היתרונות הרבים שגלומים בכרטיס טען של יופיי קארד.

הזמינו עכשיו ב-WhatsApp