מהו כרטיס אשראי נטען ולמה הוא בטוח יותר לשימוש

הקדמה הטכנולוגית בשנים האחרונות הביאה עימה חידושים בכל תחומי החיים. אחד התחומים שהתפתח והשתנה הוא שוק האשראי. היום לאדם הפשוט אין רק כרטיס אחד שמקושר לחשבון בנק, כיום כל אחד כמעט מחזיק מספר כרטיסי אשראי המיועדים לקניות מסוימות. כל כרטיס מאפשר קניות מוזלות ברשתות אחרות ומקנה הטבות אחרות. למעשה שוק כרטיסי האשראי כבר אינו שייך רק לבנקים והוא כולל בתוכו שלל אפשרויות עבור הצרכנים. אנו כצרכנים אוהבים לבחור את המוצר שיהיה הכי טוב עבורנו. תרבות השפע הביאה עימה שלל מוצרים וכאשר יש מכל מוצר סוגים שונים, שיטות שונות וחומרים שונים מהם הוא מורכב, אנו מעוניינים לבדוק ולבחון את הקניה שלנו. ככל שתרבות השפע גדלה אנו גם קונים יותר. חלקנו מושפעים מכך מאוד ומנסים בכל חודש שיטות חדשות אשר יעזרו לנו לסיים את החודש עם הוצאות פחותות או שעומדות בתקרה שאנו מציבים לעצמנו. רובנו בכל חודש מבינים שזו משימה מאוד קשה. יש צורך להגביל את עצמנו ולהחליט מה חשוב כרגע ומה עכשיו וכאשר יש בידינו כרטיס אשראי, מאוד פשוט לשלוף אותו מהארנק ולקנות. חברות האשראי הבינו כי הצרכן הישראלי אוהב לקנות ומצאו פיתרון יעיל, כרטיס אשראי נטען.

מדובר באחד הכרטיסים שהפכו פופלאריים מאוד בשנים האחרונות. כרטיס האשראי נטען. הוא כרטיס אשר מאפשר לכם להטעין סכום כסף לפי הצורך שלכם והשימוש היום יומי שלכם. ישראלים רבים מנסים למצוא פתרונות טובים על מנת להגביל עצמם מבחינת קניות בעולם השפע. כיום ניתן לקנות כל דבר והמבחר לכל מוצר הוא עצום. רבים מאיתנו קונים מוצרים לאורך החודש ובסופו מגלים כי עברנו את התקרה שרצינו לעמוד בה. רובנו היינו מעונינים להגביל את מחיר הצריכה. לשם כך נוצר כרטיס האשראי הנטען אשר מאפשר לתכנן תקציב מסוים, להטעין אותו בכרטיס באופן חודשי ולהשתמש רק בסכום כסף זה. כרטיס האשראי הנטען מונע מאיתנו לאבד שליטה בחשבון. ובאמצעותו אנו נוכל לתכנן איך יראה החודש שלנו.

שימוש בכרטיס נטען ברשת האינטרנט

שוק הקניות בישראל ובעולם עבר מהפך בשנים האחרונות. בעבר אם רצית לקנות מוצר היית צריך לנסוע אל מרכז הקניות הקרוב לביתך ולבחור משלל החנויות את המוצר הייחודי לך. היית צריך לתכנן כשעתיים עד ארבע שעות על מנת לעבור בין החנויות ושפע המוצרים ולבחור את רצונותיך. בשנים האחרונות רשת האינטרנט פרצה את הגבולות בין הלקוח למרכזי הקניות וכל אחד אשר משתמש באינטרנט יכול לקנות בחנויות האונליין. למעשה, תוכלו לשבת בנוחות שלכם בבית לבחור את הזמן הנוח ביותר, לעשות הפסקה אם צריך ולא לבזבזזמן על נסיעות. בסוף הקניה תשלמו בעזרת כרטיס אשראי. רבים מאיתנו בוחרים לעשות קניות באינטרנט בעזרת כרטיס אשראי נטען. הסיבות לכך הן רבות. הכנו לכם מספר סיבות למה כדאי ובטוח יותר להשתמש בכרטיס אשראי נטען בעת ביצוע קניות באינטרנט.

1. הימנעות מעוקץ וגישה לחשבון שלכם

כאשר אנו עושים קניות ברשת, רוב האתרים יהיו כשרים ובטוחים לקניה. אך יש גם אתרים זדוניים אשר יעודם הוא לגנוב את פרטי כרטיס האשראי שלכם וליצור בו חיובים נוספים. על מנת להימנע ממצבים כאלו, כרטיס אשראי נטען הוא פיתרון מושלם. זהו אינו כרטיס אשר יש לו גישה לכסף שנמצא בחשבון שלכם. גם אם הכנסתם את פרטי האשראי שלכם וחלילה הבנתם כי מדובר באתר אשר כל יעודו הוא לרמות אתכם, הנחמה היא גדולה מכיוון שאותו אתר יכול להשתמש רק בסכום הכסף שטענתם בכרטיס.

2. אבטחת מידע

כיום רוב אתרי האינטרנט מאובטחים על פי התקן של גוגל, אך עדיין קיימים אתרים שאינם מאובטחים ברמה גבוהה. במצב כזה עלולים לגנוב את פרטי האשראי שלכם ולהשתמש בהם. כדי להימנע מכך, פשוט השתמשו בכרטיס אשראי נטען. כך גם אם ישתמשו בכרטיס, ברגע שיגמר בו הכסף שטענתם, לא יוכלו להמשיך לעשות בו שימוש, בנוסף הוא אינו מאפשר גישה לחשבון הבנק שלכם.

שימוש בכרטיס אשראי נטען בחו"ל

יתרון נוסף לכרטיס הנטען הוא שימוש בכרטיס בעת נסיעה לחו"ל. כאשר אתם נמצאים במדינה אחרת, אינכם מכירים את התרבות שבה. לעיתים תתקלו במקרים של גניבת תיקים או ארנקים. מצב כזה הוא ממש לא נעים כאשר הוא קורה בחו"ל ויותר מכך, אם גנבו לכם את כרטיס האשראי הרגיל, המשמעות היא שהגנב יוכל להשתמש בכרטיס בלי הגבלה עד שתבטלו אותו. אנו ממליצים לכם לקחת איתכם לחו"ל כרטיס אשראי נטען. הוא גם יעזור לכם להגביל את ההוצאות בטיול על פי תקציב שהחלטתם עליו מראש וגם אם חלילה נתקלת בכייסים, השד יהיה לא כזה נורא, כי לגנב לא יהיה גישה לחשבון הבנק שלכם, למעשה הוא יוכל להשתמש אך ורק בסכום שקיים בכרטיס.

לסיכום יש המון יתרונות לכרטיס אשראי נטען. זהו כרטיס מצוין אשר אבטח החשבון שלכם וגם עוזר להגביל את ההוצאות החודשיות.

הזמינו עכשיו ב-WhatsApp