כרטיס חיוב מיידי - למה כרטיס נטען הוא מה שאתה צריך?

רוב האנשים מתנהלים כיום עם כרטיס אשראי כדי לרכוש קניות מיידיות. שיטת הרכישה הזו מוכרת בכל העולם, אך אי אפשר לומר שהיא מטיבה איתנו. הכרטיס משויך אל חשבון הבנק ופעמים רבות אנו לא שולטים על ההוצאות ולא מסיימים את החודש. אז מה עושים? השיטה הטובה ביותר כיום לביצוע חיובים מידיים היא באמצעות כרטיס נטען. במאמר הבא נסביר למה כרטיס נטען הוא בדיוק מה שאתם צריכים לצורכי חיובים מידיים.

כרטיס מאובטח שאינו קשור לחשבון הבנק שלכם

אחד היתרונות הכי גדולים של הכרטיס הנטען בעת חיוב מיידי, שהוא אינו קשור לחשבון הבנק שלכם.

אתם יכולים לבצע רכישות באופן מיידי מבלי שהן ישפיעו על המצב הקיים בחשבון. זו דרך מעולה לשלוט בהוצאות ולשמור על מצב חשבון תקין.

כל מה שצריך לעשות הוא לטעון את הכרטיס בסכום שאתם מייעדים להוצאות באותו החודש ואיתו אתם מתנהלים. זהו סכום שקבעתם מראש ואתם יכולים להשתמש בו כרצונכם מבלי להיות בחוסר שליטה.

ניתן לשלם בחו"ל באופן מאובטח וזול יותר

יוצאים לטיול בחו"ל? אוהבים לבצע רכישות בחו"ל? בדרך זו, אתם לא צריכים להסתובב עם ארנק מלא שטרות ולחשוש שמא תיקלעו למצב של גניבה. זהו פתרון הרבה יותר בטוח וגם הרבה יותר נוח.

כמו כן, אם היה ונקלעתם למצב של גניבה, הכרטיס אינו משויך לחשבון הבנק שלכם ולכן ניתן לגנוב רק את הכסף שנמצא בכרטיס, במקרה כזה, ניתן לדווח במיידית לחברה, אנחנו נחסום את הכרטיס, נבדוק שלא היה שימוש לרעה (במידה והיה שימוש לרעה אפשר לתבוע החזר מחברת האשראי המנפיקה בהחזרים), ננפיק לכם כרטיס חדש, אפילו נקריא לכם אותו כדי להשתמש בו באפל פיי או בגוגל פיי.

ללא עמלות המרה של דולר ויורו

ואם כבר דיברנו על חו"ל, חשוב שתדעו שאם מדובר בדולרים או אירו, לא יהיו לכם עמלות המרה כמו בכרטיסי אשראי רגילים שהעמלות מגיעים בדרך כלל עד 3%, או אפילו כפול מכך אם אתם במדינות שהמטבע הנסחר בהן הוא לא אירו או דולר.

לסיכום, רכישות מיידיות ללא ספק כדאי לבצע עם הכרטיס הנטען של יופיי קארד. זה פתרון הרבה יותר בטוח, הרבה יותר נוח שמאפשר לכם לנהל טוב יותר את ההוצאות שלכם, גם כאשר אתם מבצעים רכישות רבות. כל עוד הכל מתנהל במסגרת הסכום שטענתם בכרטיס, אתם לא צריכים לחשוש, כי הוא אינו משפיע על חשבון הבנק שלכם באופן ישיר.

הזמינו עכשיו ב-WhatsApp