שימוש בארנק דיגיטלי עם כרטיס נטען של UpayCard, עם יתרונות שעוד לא הכרתם.

בעידן הדיגיטלי של היום כולם כבר יודעים שאפשר לשלם באמצעות כרטיסי אשראי דרך הסמארט פון ושלא חייבים את הכרטיס אשראי עצמו כדי לבצע עסקאות, מה שאתם לא יודעים עדיין זה ש UpayCard השיקה כרטיס נטען ייחודי מסוגו שמקנה לכם יתרונות נוספים שלא מצריכים כרטיס אשראי ואפילו לא חשבון בנק!

רוצים לדעת איך זה עובד ואיך אפשר להשתמש עם הכרטיס הנטען של UpayCard? מעוניינים להבין מהם היתרונות של של הכרטיס הנטען של UpayCard?, והאם כדאי לכם לעבור לבצע תשלומים והעברת כספים בשיטה זו? במאמר זה תקבלו את כל התשובות.

אין לכם חשבון בנק? שכחתם את האשראי, ואין עליכם מזומן?
עם הכרטיס הנטען של UpayCard אתם מכוסים.

כמה פעמים כבר קרה לכם שיצאתם רגע מהמשרד לרדת לקנות משהו בקטנה, או קפצתם רגע מהבית לסופר השכונתי, בחרתם את כל המוצרים, השקעתם מזמנכם, עמדתם בתור לקופה, וברגע האמת שהיה צריך לשלוף את המזומן או האשראי התבדתם וקלטתם ש"שיט" שכחתם להביא את הכסף? איזה מבאס זה?! עכשיו צריך לחזור את כל הדרך חזרה, לעלות במדרגות או לחכות למעלית, להביא את הכסף, לרדת שוב, לחכות לרמזור שיהיה ירוק, לחצות את הכביש ואז שוב לעמוד בתור...

רק מהמחשבה הזאת כבר התעייפתם והתבאסתם על בזבוז הזמן והאנרגיה שכרוכה בכך וודאי אמרתם לעצמכם לא פעם, טוב, לא משנה... ופשוט וויתרתם על הקניה.

אז יש לנו חדשות טובות בשבילכם!

מה אם היינו מספרים לכם שעם הכרטיס הנטען של Upay Card, הייתם יכולים לפתור את הבעיה הזו בשניה? ושהיא לא תחזור יותר?

שבפעם הבאה שתגיעו לקיוסק מתחת למשרד או לצרכניה השכונתית ותשימו לב שהאשראי שלכם איננו או שאין עליכם מזומן, עדיין תוכלו לשלם?.

בעידן הטכנולוגי של היום הכל נהיה נגיש וזמין, הכרטיס הנטען של UpayCard גם כן בא להקל עליכם ולהנגיש לכם את יכולת התשלום דרך מכשיר הסמארט פון כדי שלעולם לא תתקעו שוב, ויש לו גם כמה יתרונות ממש שווים ויעילים ששווה להכיר:

היתרונות הייחודיים בכרטיס הנטען של Upay Card

עד היום כל מי שיש לו חשבון בנק, יכול להנפיק כרטיס אשראי ולהשתמש בו לתשלומים השונים דרך האשראי או דרך חיבור כרטיס האשראי לארנק הדיגיטל ולשלם דרך הסמארט פון בלי צורך להחזיק אשראי או מזומן עליו, אבל מה אם אין לכם חשבון בנק? אין לכם אשראי? ונמאס לכם להסתובב עם מזומן שמכביד לכם על הכיסים?

UpayCard השיקה כרטיס נטען ייחודי מסוגו שמאפשר לכם להטעין אותו בהעברה בנקאית ולא להיות תלויים בבנק שלכם או בכרטיס אשראי כדי לאפשר לכם קניה בטוחה, מאובטחת ושקטה.

וכמובן, במזומן במגוון נקודות טעינה הפריסה ארצית.

תוכלו להטעין גם אירו ודולר בכרטיס ולחסוך לכם עמלות המרה!

איך זה עובד?

כרטיס נטען, כשמו כן הוא, זה כרטיס שצריך לטעון אותו בכסף, כדי שתוכלו להשתמש בו. בשונה מכרטיסי אשראי קלאסיים שהתשלום בהם מתבסס על הכסף בחשבון הבנק, התשלום עם כרטיס נטען מסתמך על הכסף שהטענתם בו. אל הכרטיס הנטען של UpayCard תוכלו לטעון שקלים, דולרים או אירו והיופי הוא שהוא גם מתחבר לכם לארנק הדיגיטלי ואין צורך לאחוז בו כדי לבצע עסקאות גם בארץ וגם בחו"ל תוכלו מעתה לשלם דרך הסמארט פון! וזה לא הכל..

יתרונות השימוש בכרטיס האשראי הנטען של UpayCard

  1. לשימוש בכרטיס זה אתם לא צריכים חשבון בנק! ואפילו לא אשראי! כל אחד יכול להשתמש בכרטיס נטען UpayCard, גם אם הוא לא תושב הארץ ואפילו אם יש לו בעיות עם הבנק.
  2. הכרטיס מכובד כמעט בכל בית עסק בארץ או בעולם, ואפשר לשלם איתו בעסקאות פיזיות, טלפוניות או מקוונות.
  3. ניתן להטעינו בהעברה בנקאית, בכרטיס אשראי ובמוזמן בנקודות טעינה בפריסה ארצית.
  4. ניתן להטעין את הכרטיס באירו או בדולר ולחסוך עמלות המרה.
  5. אי אפשר לבצע עסקאות בסכום גבוה יותר מזה שטעון בכרטיס. מה שעוזר למנוע עוקצים, ומסייע במעקב אחר התשלומים והעסקאות שביצעתם וכן למנוע חריגה מגובה ההוצאות שתכננתם.
  6. אפשר להוציא את הכרטיס למישהו אחר, אם מדובר בבן משפחה מדרגה ראשונהאו במעסיק שרוצה להוציא כרטיסי שכר לעובדיו, אפילו לתת כרטיס הוצאות / שכר לעובד הזר של קרוב משפחה.
  7. אפשר להעביר את הכסף מהכרטיס הנטען לחשבון הבנק או לכרטיס אשראי אחר בכל רגע ובקלות.
  8. אפשר להיות רגועים שהכרטיס שלכם לא יגנב או יעשו בו שימוש לרעה – ניתן לחסום אותו בכל עת דרך האתר או מול שירות הלקוחות בשעות המענה. ובכך לא לסכן את כרטיס האשראי שלכם.
  9. ניתן להשתמש בכרטיס באופן דיגיטלי, ככה שאם הוא לא עליכם אתם עדיין יכולים לשלם באמצעות הסמארט פון שלכם ללא בעיה וביתר קלות.

אז איך הארנק הדיגיטלי עובד?

נכנסים מהסמארטפון שלכם לחנות האפליקציות ומורידים את אפליקציית Google Wallet Google Pay אם יש לכם אנדרואיד, או שנכנסים ל-Apple Store ומורידים את אפליקציית Apple Pay אם יש לכם אייפון. אם הורדתם Google Pay לאחר התקנת האפליקציה תצטרכו לבחור את חשבון הגוגל של החשבון שלכם. ואז תגיעו למסך בו תוכלו להוסיף אמצעי תשלום. אם תלחצו על כפתור הוספת אמצעי תשלום וכבר שמרתם בנייד שלכם פרטים של כרטיסי האשראי שלכם, או את פרטי הכרטיס נטען של UpayCard, גוגל תציע לכם לבחור את אחד מהכרטיסים השמורים. ותוכלו לבחור אחד מהם או להזמין פרטי כרטיס חדש, לאחר מכן תצטרכו להזין פרטי אימות כמו ה-cvv של הכרטיס, ואז תצטרכו למלא את השם והכתובת שלכם, ולאשר את התקנון.

בנוסף, שימו לב שעל מנת שתוכלו להשתמש בפועל בארנק הדיגיטלי, אתם צריכים שתהיה לכם שיטת אימות כלשהי לפתיחת הטלפון, כמו סיסמא, דפוס לציור, טביעת אצבע וכו'. כמו כן, לא בכל מכשיר נייד אפשר לשלם עם Google Pay או עם Apple Pay. לדוגמא, במקרה של מכשירי אנדרואיד, צריך שמערכת ההפעלה של המכשיר תהיה Android 5.0 או גרסא מתקדמת יותר. ובנוסף, חייבים שבסמארטפון יהיה קיים רכיב NFC, על מנת שאפשר יהיה להשתמש בארנק הדיגיטלי לשם העברת כספים וביצוע תשלומים.

יתרונות השימוש בארנק הדיגיטלי

בואו נבין קצת יותר לעומק את יתרונות השימוש בארנק הדיגיטלי:

  1. אפשר לשלם עם הארנק הדיגיטלי בכל בית עסק שמכבד תשלום ב-Tap בארץ ובחו"ל, ואפשר לשלם איתו ברכישות אונליין באתרים ובאפליקציות ישראליות או בינלאומיות.
  2. התשלום עם הארנק הדיגיטלי הוא בטיחותי יותר מסיבות רבות. גם מסיבות ההצפנה והבטיחות של השימוש בארנק הדיגיטלי, וגם מכיוון שאתם לא צריכים יותר להוציא את כרטיס האשראי שלכם מהבית – וכך אתם מצמצמים משמעותית את הסיכון שהאשראי שלכם יאבד או ייגנב.
  3. באמצעות הארנק הדיגיטלי, אתם יכולים לבצע עסקאות פיזיות או מקוונות, גם אם שכחתם את האשראי בבית והוא לא עליכם, וגם אם אין לכם כסף מזומן ושום אמצעי תשלום אחר אליכם. הפלאפון שלכם למעשה ישמש בתור האשראי שלכם, כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה לדאוג שהנייד שלכם יהיה איתכם.
  4. כל הזמן שוכחים את הקוד הסודי? עברו לשימוש בארנק הדיגיטלי, ותהנו מתשלום על עסקאות מבלי שתצטרכו להקליד את הקוד הסודי. אמנם גם בכרטיסי אשראי רבים רגילים ניתן לשלם מבלי להקליד את הקוד הסודי אבל לרוב זה אפשרי רק ברכישת של עד 300 ש"ח. ואילו במקרה של שימוש בארנק הדיגיטלי, תוכלו לבצע תשלומים בסכומים גבוהים מ-300 ש"ח מבלי להקליד את הקוד. כל מה שתצטרכו לעשות זה רק לפתוח את נעילת המכשיר הנייד שלכם, ולהצמיד את גב המכשיר למסוף הסליקה.
הזמינו עכשיו ב-WhatsApp