הכירו את הדרך הזולה ביותר להעברת כספים לחו״ל

בעולם האינטרנטי והדיגיטלי של היום, כל אחד יכול להיות בכל מקום ולפעול במקום אחר. זה אומר שאפשר ללמוד מרחוק ואפשר לעבוד מרחוק, אפשר לרכוש דברים ממדינה אחרת ואפשר לקבל שירותים מעבר לים. הכול עובד במהירות ובקלות ודרך הרשת ונראה שהגבול הפיזי בין מדינות כבר לא באמת קיים.

בגלל הפעילות הגלובאלית יש לא מעט אנשים שצריכים להעביר כסף ממקום למקום. גם אתם פה בישראל, יכולים להצטרך להעביר כסף אי שם לחו"ל וכל מה שאתם צריכים זה למצוא את הדרך הנוחה ביותר והבטוחה ביותר לעשות את זה. UpayCard מציעה לכם את המענה הטוב ביותר והזול ביותר לצורך הזה.

אנשים שונים – צרכים שונים

אז למה שתצטרכו בכלל להעביר כספים לחו"ל? יש סיבות שונות לכך. יכול להיות שאתם עובדים פה בארץ וארץ המוצא שלכם היא בכלל בצד השני של כדור הארץ ואתם רוצים להעביר את הכסף שאתם מקבלים למשפחה או לכל אחד אחר. יכול להיות שאתם אנשי עסקים שרוצים לרכוש סחורה מהקצה השני של העולם ואתם מחפשים דרך בטוחה וכמובן זולה על מנת שהרכישה תשתלם לכם עסקית, יכול להיות שיש לכם בן משפחה שנמצא אי שם מכל סיבה שהיא ואתם רוצים להעביר לו כסף, ויכולות להיות אין ספור סיבות למה שתצטרכו שירות כזה. אז הנה הדרך הזולה והיעילה היותר בשבילכם להעביר כספים לחו"ל

איך זה עובד?

יש היום אמצעים שונים ועסקים שונים שמציעים העברת כספים לחו"ל. אף אחד לא עושה את עבודתו בהתנדבות ויש מי שגוזר בדרך את הקופון שלו, השאלה היא כמה. UpayCard מציעה לכם העברת כספים לחו"ל באופן הוגן, העברה של סכומי הכסף שאתם רוצים להעביר בדרך הזולה ביותר.

כל מה שצריך זה להירשם לשירות ודרך אתר החברה תוכלו להעביר את הכסף שאתם רוצים להעביר, ליעד שנמצא במקום אחר. אתם צריכים כרטיס אשראי ממנו ייגבה הסכום המבוקש ואוריינטציה ממש בסיסית למחשב או הסמארטפון שלכם, ובתהליך מהיר במיוחד הכסף כבר יהיה בדרך.

שימוש בכרטיס נטען

עוד שירות מדהים שחברת UpayCard מציעה לכם הוא שימוש בכרטיס האשראי הנטען שלה בארץ או בחו"ל, מה שיכול להיות בשימוש שלכם, של בן משפחה או כל אחד אחר שתירצו. היתרונות בשימוש בכרטיס אשראי נטען הם קודם כל זה שאפשר לשלוט בהוצאות מה שאומר שאתם מחליטים בכמה להטעין ובזה אפשר להשתמש. הכרטיס עומד להתרוקן? אל דאגה, אפשר להטעין אותו בקלות ובמהירות באמצעות אתר האינטרנט של החברה.

בנוסף, יש יותר בטחון בשימוש בכרטיס כזה מכיוון שאם הוא אובד או נגנב, אפשר לעשות שימוש רק בסכום שהוא טעון בו. אפשר כמובן לחסום אותו גם מרחוק בקלות ובמהירות ואפשר להשתמש בו גם בקניות פיזיות וגם בקנייה אינטרנטית.

UpayCard מציעה לכם אם כן את הדרך הזולה ביותר להעברת כספים לחו"ל וגם את האופציה לשלוט בכסף שלכם בחו"ל, בין אם אתם נוסעים לטיול, נסיעת עסקים או לכל מטרה אחרת.

הזמינו עכשיו ב-WhatsApp