הזמנת כרטיס אשראי נטען חוץ בנקאי - יתרונות בשימוש בUpayCard

מחפשים דרך בטוחה להעברת כסף ברכישות אונליין? רוצים להזמין כרטיס אשראי נטען, אבל לא בטוחים האם כדאי לכם? מעוניינים להבין מהם היתרונות בשימוש בכרטיסי האשראי הנטענים של Upay card? הגעתם בדיוק למקום הנכון. במאמר זה נבין כל מה שחשוב לדעת על כרטיס האשראי הנטען של Upaycard.

מהו כרטיס האשראי הנטען של UpayCard?

מדובר בכרטיס VISA נטען שתוקפו לחמש שנים. את הכרטיס ניתן לטעון בשקל, בדולר או באירו. בשונה מכרטיסי אשראי קלאסיים, המתבססים על הכסף בחשבון הבנק, התשלום עם כרטיס האשראי הנטען מתבסס אך ורק על הכסף שטענתם לתוך הכרטיס.

איך אפשר לקבל כרטיס אשראי נטען של UpayCard?

הליך הוצאת כרטיס האשראי של UpayCard הוא מהיר, פשוט ונוח למדי. את כרטיס האשראי הנטען של UPayCard אפשר להזמין דרך אתר האינטרנט שלנו, דרך שירות הלקוחות בטלפון או בווטסאפ או לרכוש באחת מנקודות הטעינה שלנו.

איך מטעינים את הכרטיס הנטען של Upay?

אחד מהיתרונות של כרטיס האשראי הנטען של UpayCard - הוא שאפשר לטעון ולשלם בו במגוון דרכים שונות, כך שכל אחד יכול להשתמש בו בדרך שטובה ונוחה עבורו.
ניתן לטעון את הכרטיס במזומן בנקודות הטעינה, לעשות העברה בנקאית דרך החברה או להטעינו בכרטיס האשראי הפרטי שלכם, אפילו בתשלומים. עוד מעט אפשר יהיה להעביר גם בביט.

איך ואיפה אפשר לראות את פירוט העסקאות ואת היתרה בכרטיס?

אחרי רכישת הכרטיס וטעינתו לראשונה, תקבלו הודעת sms ובה תמצאו קישור לאתר לצפייה ביתרת הכרטיס ובפירוט העסקאות שלכם. באתר תוכלו גם לשחזר קוד סודי, להחליף סיסמה ועוד.

האם יש אפשרות לחסימת הכרטיס?

אכן, אפשר לחסום את הכרטיס בכל רגע, ולא משנה מה הסיבה לכך. כלומר, בין אם אתם רוצים לחסום את הכרטיס כי הוא אבד, או כי אתם רוצים למנוע את המשך התשלום עם הכרטיס באופן זמני מכל סיבה שהיא – תוכלו לעשות זאת בכל נקודת זמן. הכרטיס ניתן לחסימה 24/7 באתר שלנו, או על ידי פנייה לשירות הלקוחות בטלפון, בשעות הפעילות של המוקד. כדאי שתדעו גם שתוכלו להפעיל את הכרטיס מחדש בכל זמן שתרצו.

איך והיכן ניתן לבצע תשלומים ועסקאות עם הכרטיס?

כרטיס האשראי הנטען של UPayCard הוא כרטיס בינלאומי המכובד כמעט בכל החנויות ובתי העסק בארץ ובחו"ל. כך שניתן לשלם עם הכרטיס ברכישות פיזיות, טלפוניות או מקוונות. בנוסף, אפשר למשוך עם הכרטיס כסף מזומן - כך שאם תרצו, תוכלו לשלם גם בחנויות ובבתי העסק שאינם מכבדים את הכרטיס, עם הכסף המזומן שמשכתם.

יתרונות השימוש באשראי הנטען של Upay

אז אחרי שהבנו מהו כרטיס Upaycard, למי הוא מתאים, ואיך משתמשים בו, נרצה לסקור את יתרונותיו ביתר פירוט. אז להלן 8 היתרונות העיקריים של שימוש בכרטיס האשראי של UpayCard:

1. כמעט כל אדם מעל גיל 18 יכול לקבל את הכרטיס האשראי הנטען של Upaycard - שלא כמו כרטיסי אשראי בנקאיים רגילים, בלי קשר לגיל, למצב חשבון הבנק, או לשאלה האם אתה תושב ישראל או תושב חוץ. כל אחד ואחת מאתנו יכולים להוציא את הכרטיס המדובר, וזאת שכן השימוש בכרטיס לא מסתמך על הכסף בחשבון הבנק, אלא על הכסף שאיתו טוענים את הכרטיס.

2. השימוש האידיאלי בכרטיס בחו"ל וגם העברות כספים לחו"ל הוא הכרטיס האשראי הנטען של UpayCard זאת מכיוון שאתם לא יכולים לבזבז יותר כסף מכמה שטענתם לכרטיס. מה שיעזור לכם לשלוט בהוצאות שלכם כשאתם נופשים בחו"ל, ויסייע לכם להגביל את ההוצאות שלכם, ולא להוציא יותר מכמה שתכננתם. כמובן תשלמו פחות עמלות המרה ולא תסכנו את האשראי שלכם.

3. הכרטיס של UpayCard היא דרך מעולה להגביר את בטיחות קניות האונליין שלכם. נניח שאתם רוצים לקנות בחנות אינטרנטית מוצר כלשהו שעלותו 200 ש"ח, ונניח שהאתר שאתם באים לרכוש ממנו, זהו למעשה עוקץ, שבמסגרתו מנסים לחייב אתכם ב-2000 ש"ח. אז במידה והכרטיס שלכם טעון רק ב-200 שח, העוקצים לא יצליחו לחייב אתכם בסכום גבוה מזה. כמו כן, לא יגנב מספר הכרטיס האשראי שלכם, ולא תאלצו להחליפו לעיתים תכופות ולגלות שהשתמשו באשראי שלכם.

4. לקוחות המחזיקים בכרטיס האשראי הנטען של UpayCard יכולים ליהנות ממועדון אשמורת אונליין - המועדון היוקרתי ביותר של הסתדרות המורים שמעניק מגוון הטבות.

5. ברכישות במטבע המקורי של הכרטיס, אין עמלות המרת מט"ח. מה שהופך את האשראי הנטען לדרך תשלום אידאלית עבור הטסים לחו"ל, או עבור מי שנוהג לבצע הרבה רכישות אונליין באתרים מחו"ל.

6. העברת כסף מהאשראי הנטען לבנק או לכרטיס אשראי אחר היא אפשרית ופשוטה. כלומר, אתם יכולים לפרוק את יתרת הכרטיס ישר לחשבון הבנק או לכרטיסי האשראי האחרים שלכם, ואתם יכולים לעשות זאת בקלות ובמהירות בכל רגע נתון. אפשר לעשות זאת בכל כספומט או בעמדות הטעינה שלנו, או דרך השירות.

7. אפשר להזמין את הכרטיס למישהו אחר. כך שבין היתר, הכרטיס מתאים למעסיקים, שרוצים להטעין לעובדיהם כרטיסי שכר. בנוסף, אפשר גם להטעין את הכרטיס לבני משפחה מדרגה ראשונה, וגם לעובד הזר של קרוב משפחה, שיכול לכלול גם משכורת וגם הוצאות, וניתן להטעינו מכמה אנשים שונים במשפחה.

8. ניתן להזמין עד 2 כרטיסים במטבעות שונים, כך שאתם ממש לא מוגבלים לאשראי נטען אחד. בנוסף, בכל טעינה בודדת וחודשית ניתן להטעין עד 10,000 ₪. מו כן, אפשר גם להזמין כרטיס שמי – כדי לעשות זאת יש לציין את זה בשיחה עם שירות הלקוחות.

לסיכום, כולנו יכולים לקבל כרטיס אשראי נטען של UpayCard וכדאי גם לכל אחד ואחת מאתנו לעשות זאת, כדי שנוכל להתחיל ליהנות ממגוון היתרונות וההטבות של הכרטיס.

הזמינו עכשיו ב-WhatsApp