ניהול קופה קטנה לעסק וכרטיס הוצאות לעובדים - כרטיס נטען זאת הדרך לניהול נכון

אין עסק שלא מנהל קופה קטנה, אין עסק היום שלא מחזיר הוצאות אש"ל לעובדים.

כיום רובם עושים זאת במזומן או בכרטיס אשראי הפרטי של העובד.

זה מתבצע על ידי תשלום מראש של העובד וביצוע החזרים בהצגת קבלות מקוריות, או קבלת קצבה מראש במזומן אל מול הצגת קבלה.

הדבר מצריך סדר וארגון ועבודה משרדית של שמירת הקבלות ותיוקן במסודר והעברתן בזמן, ועבודה רבה של הנהלת חשבונות לסגור חשבונות פתוחים וניהול קופה קטנה אמיתית, על מנת יכולת דיווח לרשויות.

אילו עסקים אלה ידעו שיש דרך פשוטה קלה ונגישה יותר לניהול קופה קטנה לעסק, וודאי היו משתמשים בה. החדשות הטובות, הן שיש כיום אפשרות באמצעות כרטיס נטען של יופיי קארד. המערכת של יופייקארד מאפשרת להקים כרטיס על חשבון העסק ולהנפיק כרטיסים נטענים לעובדי החברה הזקוקים לבצע הוצאות הארגון כמו קניות למשרד, תשלום עבור ימי כייף או אפילו תשלום לספקים בכרטיס לכל דבר, ואף כרטיס לעובד להוצאות פרטיות כמו דלק, חנייה, כסף במט"ח לנסיעות לחו"ל. במאמר הבא נסביר על היתרונות של שימוש בכרטיס הנטען לניהול קופה קטנה.

היתרונות הבולטים של כרטיס נטען בניהול קופה קטנה וכרטיס הוצאות לעובדים

אתם לא צריכים קופה פיזית או מעטפה או מגירה נעולה – היתרון המרכזי של כרטיס נטען המשמש כקופה קטנה הוא היכולת שלכם לבצע רכישות מבלי להחזיק קופה פיזית או מעטפה עם כסף מזומן, או לשלם בכרטיס האישי שלכם ולחכות להחזיר. עם יופייקארד, אתם מקבלים כרטיס באמצעותו ניתן לבצע את הרכישות, רכישות פיזיות בטוחות וגם עסקאות טלפוניות. במקום זאת, אתם מחזיקים בארנק כרטיס קומפקטי שבו טעון הכסף שלכם.

הכרטיס מאפשר לטעון סכום שרצוי לכם – כשיש לכם כרטיס נטען, אתם לא צריכים לגשת לבנק כדי להוציא כסף. אתם פשוט מטעינים את הכרטיס בסכום הרצוי וחוסכים זמן רב. יש לכם אפשרות להחליט כמה כסף להכניס אל הכרטיס ואתם עושים זאת באופן דיגיטלי מהעסק, הבית או כל מקום שאתם נמצאים בו.

מקבלים פירוט מלא של כל ההוצאות – אם עד עכשיו ניהלתם קופה קטנה או ניהול החזרי הוצאות לעובדים עם כסף מזומן או אשראי פרטי והייתם צריכים לרשום ידנית את ההוצאות שלכם, כשיש לכם כרטיס נטען כל ההתנהלות הזו פשוט יורדת מכם. המערכת מציגה בזמן אמת אתם מקבלים פירוט מלא של כל ההוצאות באופן מסודר.

אפשרות לשלם בארנק דיגיטלי – הכרטיס הנטען של יופייקארד נתמך בכל הארנקים האלקטרוניים כמו apple-pay ו google-pay כך העובד אפילו לא חייב להסתובב פיזי עם הכרטיס בארץ ובחו"ל.

איך מצטרפים לשירות שלנו?

הצטרפות לכרטיס הנטען של יופיי קארד היא פשוטה מאוד. תשאירו לנו פנייה בצור קשר של האתר או במייל או בוואטצאפ שלנו.

למה יופיי קארד הוא הפתרון הטוב ביותר לכך?

כמו בכל מוצר או שירות, תמיד אפשר למצוא את החברה הטובה ביותר בתחום. בענף הכרטיסים הנטענים עבור קופה קטנה וכרטיס הוצאות לעובדים, יופיי קארד היא ללא ספק החברה שמעניקה לכם את הפתרון הטוב ביותר. זה מה שתקבלו עם הכרטיס הנטען של החברה:

  • מערכת חכמה ונוחה לבקרה וטעינת כרטיסים – ניתן לטעון את חשבון הכרטיס בהעברה בנקאית ולטעון לעובדי הארגון בלחיצת כפתור (הטעינה היא באונליין) או להעלות קובץ טעינות. ניתן בכל עת להיות במעקב אחרי הוצאות הכרטיסים, צפייה בעסקאות, טעינה ופריקת כרטיסים, אחזור קוד סודי, חסימת כרטיסים ובירור יתרה.
  • קניה בחו"ל ובאינטרנט – באמצעות הכרטיס תוכלו לבצע רכישות גם בחו"ל וגם באינטרנט, מקל על העובדים הטסים, על המעקב אחרי ההוצאות שלהן, מאפשר לקנות מוצרים זולים יותר לארגון באמצעות רכישה אינטרנטית.
  • הוצאות עובדים בחו"ל -פטור מעמלות המרה – עם הכרטיס אתם מקבלים פטור מעמלות המרה בעת תשלום בדולר או אירו, ומעמלות המרה כפולות.

לסיכום, אם אתם זקוקים לקופה קטנה ורוצים להתנהל יותר מסודר, זה הזמן לרכוש את הכרטיס של יופיי.

הזמינו עכשיו ב-WhatsApp