3 שאלות נפוצות על כרטיס נטען

כרטיסים נטענים הולכים והופכים לפופולאריים יותר ויותר. יש להם יתרונות רבים ובראשם השליטה בהוצאות בכרטיס האשראי. כרטיס אשראי כידוע הוא פיתוי לא קטן עבור מי שמחזיק אותו בגלל שקל להשתמש בו ולהוציא כסף בלי שמקדישים על כך מספיק מחשבה.

הוא נוח וקל לנשיאה וניתן להטעין אותו ללא כל בעיה באחת מנקודות הטעינה ברחבי הארץ כמו גם בהעברת כסף מזומן לחברה או בהעברה בנקאית אליה. מי שרוצה לפרוס את הטעינה יכול לעשות את זה בקלות, כך שהכול הופך לפשוט וקל. יש לא מעט שאלות על האפשרות של כרטיס נטען והנה 3 מהנפוצות שבהן:

האם כל אחד יכול להוציא?

זה אחד הדברים היפים בכרטיס נטען – שכל אחד יכול להוציא אותו ולא משנה מה המצב בחשבון הבנק שלו, אם הוא תושב ישראל, תושב חוץ או באיזה גיל הוא. אחת הבעיות שאנשים עשויים לחוות עם הוצאת כרטיס אשראי היא שהבנק לא ייתן להם להוציא בגלל בעיות עבר בחשבון. כשמדובר על כרטיס אשראי בנקאי רגיל זה ככה אבל כשזה כרטיס נטען זה אחרת לגמרי. כל אחד יכול להוציא כי אין הסתמכות על חשבון הבנק אלא על הטעינה של הכרטיס.

האם אפשר להשתמש בכל מקום?

זה עוד יתרון מרכזי בכרטיס הנטען. הוא בדיוק כמו כל כרטיס אשראי אחר, ניתן להשתמש בו בכל מקום וללא כל בעיה. כל מה שאתם צריכים זה שהוא יהיה טעון לפחות בסכום שאתם עומדים להוציא, וזהו, אתם יכולים ללכת איתו לקניות בסופר, אתם יכולים לעשות בו שימוש במסעדה, יכולים לקנות בו בכל חנות אחרת וכן, אתם יכולים לעשות בו גם שימוש בטלפון או באינטרנט. בקנייה און ליין כרטיס נטען שומר עליכם מפני גניבות, מכיוון שהוא מוגבל בסכום ככה שגם אם המספר מגיע לעיניים עוינות, אי אפשר יהיה לגנוב לכם ביותר ממה שטענתם את הכרטיס.

האם אפשר להשתמש בכרטיס בחו"ל?

בטח! למעשה, יש לא מעט אנשים שמוציאים כרטיס נטען רק כי הם עומדים לנסוע לחו"ל ומעדיפים אותו על פני האופציה של כרטיס אשראי רגיל? למה? יש לזה כל מיני סיבות כשהעיקרית שבהן היא השליטה בהוצאות. אחת הבעיות בנסיעה לחו"ל עם כרטיס אשראי רגיל היא שלא פעם מתכננים להוציא סכום כסף מסוים אבל בפועל, נורא קל לגהץ את הכרטיס ככה שלא שמים לב והחופשה נגמרת בהוצאה הרבה יותר גדולה.

כרטיס נטען הוא כרטיס בינלאומי והוא יהיה טעון באיזה סכום שתירצו ככה שתהיה לכם שליטה מלאה על ההוצאות שלכם.

אין ספק שכרטיס נטען הוא האופציה הטובה ביותר עבור מי שצריך כרטיס אשראי הן עבור מטרה ספציפית והן בשביל התנהלות יום יומית נכונה ובטוחה.

הזמינו עכשיו ב-WhatsApp