הזמנת כרטיס נטען - לא מסובך כמו שאתם חושבים

בעידן המודרני, כרטיסי האשראי תופסים מקום נכבד בכלכלה. כמעט ואין מי שאין לו כרטיס אשראי, בגלל קלות השימוש בו, בגלל הזמינות שלו ובשל היכולת לעקוב אחר ההוצאות באמצעותו. אבל לכרטיסי אשראי יש גם את הצד השני, זה שהם עשויים לגרום למשתמש בהם לעשות שימוש בקלות רבה יותר בהם, להוציא לא מעט ובסופו של דבר להתקשות לעמוד בתשלום. בדיוק בגלל זה ובגלל סיבות נוספות יש כרטיס נטען.

מהו כרטיס נטען?

כרטיס נטען כשמו כן הוא. זה כרטיס בלי מסגרת מאחוריו וכל מה שצריך זה להטעין אותו בכסף ולעשות שימוש בכסף הזה. הנה כמה יתרונות של כרטיס נטען, יתרונות שחובה להכיר:

  • מחליטים כמה מוציאים מראש - אחת הבעיות עם כרטיס אשראי רגיל היא שמשלמים אחרי שסולקים את הכרטיס, מה שאומר ש"מגלים" את ההוצאה אחרי. קשה יותר לשלוט בהוצאות בגלל קלות השימוש בו, מה שמכניס לא מעט אנשים לצרות כלכליות. כרטיס נטען לעומתו מאפשר להחליט מראש כמה רוצים להוציא. מטעינים את הסכום המבוקש ורק בו אפשר להשתמש.
  • יותר בטוח לשימוש - כרטיס נטען הוא כרטיס שרק מה שהוטען בו קיים. זה אומר שמי שנגנב לו הכרטיס או שנעשה בו שימוש לא חוקי כלשהוא, לא ייפגע בצורה אנושה אלא רק בסכום שנגנב לו, וגם עליו יש לו ביטוח מחברת האשראי. הסיבה פשוטה, גם מי שיגנוב לא יוכל לעשות שימוש בכרטיס יותר ממה שיש בו. בכרטיס אשראי רגיל המסגרת יכולה להיות גם של אלפי שקלים ויותר מזה, ככה שעד שמתקבל פיצוי מחברת האשראי הנזק יכול להיות עצום.
  • שימוש בכל מקום - כרטיס נטען הוא כרטיס אשראי לכל דבר. אפשר לעשות בו שימוש בחו"ל ככה שלא לוקחים סיכון עם כסף מזומן וגם לא עוברים את התקציב, אפשר לעשות בו שימוש באינטרנט מה שהופך את האינטרנט למרחב בטוח יותר ובכלל, זהו כרטיס שניתן לעשות בו שימוש בכל מקום.
  • לא קשור למסגרת הבנק או חברת האשראי - לא משנה כמה המסגרת שלכם בבנק או בחברת האשראי, לכרטיס הנטען אין קשר אליהן. זה אומר שכל אחד יכול להזמין כרטיס כזה ולא משנה מהו מצבו הכלכלי.

איך מזמינים כרטיס נטען?

זה פשוט וקל להזמין כרטיס נטען וכל מה שצריך זה להיכנס לעמוד הזמנת כרטיס נטען, לבצע הזמנה והכרטיס בדרך. אופציה נוספת היא להזמין או לרכוש באחת מנקודות הטעינה שמופיעות באתר.

אין ספק שכרטיס נטען הוא פתרון עבור רבים. לא צריך בשבילו חשבון בנק וכל אחד יכול להזמין כרטיס כזה, כשכל מה שצריך זה להביא תעודת זהות. כרטיס נטען הוא כרטיס שהולך יהיה פופולרי יותר יוותר, והוא רק יהיה יותר כזה ככל שיעבור הזמן.

הזמינו עכשיו ב-WhatsApp