למה כרטיס נטען הוא טוב גם לבעלי עסקים?

להיות בעל עסק זה כאב ראש לא קטן. יש לא מעט דברים שצריך לדאוג להם, החל בהזמנת סחורה וקבלה שלה, מתן שירות לקוחות לא פחות ממעולה, שיווק העסק, ניהול של העובדים ועוד דברים אחרים.

לצערנו יש לא מעט עסקים שלא שורדים לאורך זמן ויש לכך סיבות שונות חלקן קשורות בבעל העסק וחלקן לא. אחת מאלו שקשורות לבעל העסק היא התנהלות כלכלית, שלפעמים רחוקה מלהיות נכונה. יש לא מעט פעולות וצעדים שאפשר לעשות במסגרת התנהלות כלכלית נכונה לעסקים ואחת מהן היא לעבור לכרטיס נטען. למה? כי הוא מאפשר שליטה טובה יותר בהוצאות.

לשלוט בהוצאות ביד רמה

כרטיס נטען הוא הדבר הנכון ביותר לאנשים פרטיים, זה כבר די ברור. כשזה לא כרטיס נטען קשה מאוד לעקוב אחר ההוצאות ולתכנן אותן, מה שמוביל לא מעט משקי בית אל עבר מדרון חלקלק. מסתבר שזה גם ככה בעסקים. לעסקים יש לא מעט הוצאות, חלקן קריטיות יותר וחלקן יכולות לחכות, וכשמדובר על כרטיס רגיל "החגיגה" יכולה להיות יותר מידי גדולה. קשה יותר לעקוב אחר רכישות וקל יותר להוציא כספים. זה לא מוסיף להתנהלות של העסק ומקשה על תזרים המזומנים לא פעם.

כרטיס נטען לעומת זאת נותן לבעל העסק את הכוח בידיים. הוא יכול להחליט כמה הוא הולך להוציא על טווח זמן מסוים, וברגע שהוא מסיים להשתמש במה שהוא טען, הוא לא יכול יותר להוציא. ככה ההתנהלות של העסק נכונה יותר ומדויקת יותר. כשמחליטים מראש כמה רוצים להוציא קל יותר לעמוד בזה מאשר להחליט ברגע, להוציא ולהתחרט על זה אחר כך.

לא להתפתות לתשלומים

בעסק יש הכנסות והוצאות. המטרה היא כמובן שההכנסות יהיו באופן קבוע יותר מההוצאות, וכמה שיותר. כמו בניהול כלכלי של משק בית, יש לא מעט פיתויים. בעל העסק יכול לשקול לרכוש משהו וברגע שהוא יוצע לו בתשלומים, הוא ייקח אותו. הבעיה היא שתשלומים זה אומר להכניס למאזן לכמה חודשים ולפעמים גם יותר מזה הוצאה שאי אפשר להיפטר ממנה. לא תמיד זה נלקח בחשבון ואחר זמן מה זה הופך להיות לבעיה. ההוצאה החודשית בתשלומים מקטינה את מתח הרווחים, מה שיכול להיות גם קריטי לעסק.

עם כרטיס נטען זה לא יקרה. אי אפשר לרכוש בתשלומים וסכום הכסף היחיד שאפשר לעשות בו שימוש הוא זה שטעון. זה חוסך לא מעט פיתויים לבעל העסק וזה מאפשר לו להתלבט ו"לשבור את הראש" פחות אם לקנות או לא לקנות, פשוט כי אי אפשר.

שימוש בכרטיס נטען לבעלי עסקים הוא מצוין. הוא בדיוק מה שהם צריכים בשביל לקדם את העסק לאט לאט, הוא בדיוק מה שהם צריכים בשביל להוביל אותו להצלחה גדולה תוך שליטה מלאה בכל פרט ופרט.

הזמינו עכשיו ב-WhatsApp